nuffnang

Tuesday 16 April 2013

Bam Bam dan Susu.................

Alhamdullilah..si bam bam saya Muhammad Yusuf Zaqwan masih lagi fully BF.....jika sebelum ni anak kedua aku hanya mampu menyusukan penuh sehinmgga umur abnag dia 1 tahun dua bulan sahaja....masa tu tak tahu banyak sangat info pasal susu ibu..yang aku tahu...hanya la petua-petua untuk menambahkan jumlah susu...so bermacam macam petua la yang aku cuba.....sampaikan aku listkan senarai makanan dan minuman yang dipanggil penggalak susu..atau pun milk booster...tapi apa kan daya..sepenuhnya hanya mampu sampai umur 14 bulan......lepas tu terus bagi formula masa kat taska...malam je la direct BF.....

Sekarang....aku telah berjaya menemui sesuatu yang hangat masa kini...walhal benda ni dah lama dah femes..cuma aku jer tak tahu.......

Sekarang sejak mengamalkan Shaklee ni...alhamdullilah...walau pun masih mampu buat stok sampai satu deep freezer...tapi masih mampu menyediakan stok dan bekalan untuk si bam bam tersayang...

Aku hanya mampu berdoa semoga kali ni berjaya sampai dua tahun...dan alhamdullilah...si bam bam setakat ni jarang sangat sakit atau demam....selsema pun jarang walau pun dia kat taska.....kat taska maklum saje lah....





LuV..................................


No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak