nuffnang

Tuesday 17 July 2012

6th Anniversary

Hari ni genap 6 tahun...saya berkhidmat................................

Enam tahun...2 kali melahirkan anak dalam perkhidmatan...baru dua kali yer walaupun anak saya tiga orang..anak sulung saya lahirkan masa saya berenti keje kat swasta..................

Kemudahan-kemudahan lain tak tahu sangat lah......

Setakat ni dah bertukar tempat kerja.....

Bagi saya yang dah pernah keje swasta...kalau jumpe company yang best...lagi best keje swasta sebenarnya...(saya pernah keje company yang best)

Saya tak tahu nak komen ape..sebab buat masa sekarang ini jer lah yang mampu saya kata kan pasal kerja saya.....................

Pernah bekerja dengan ..berape orang ek..kene kira lah :

1) Bos pertama yang aku kerja..skang dah jawatan SUB..
2) Bos kedua...skang tengah sambung blaja..
3) Bos ketiga..skang dah naik pangkat kat SPRM
4) Bos keempat...bos yg kedua jugak
5) Bos kelima...seorang anak dara yang ceria dan baik hati dari kementerian kewangan..sangat enjoy bekerja   ngan dia..........
6) Bos keenam...seorang pengajar..dulu pengarah kolej..seorang yg happy go lucky...all the time..dun worry

Ini adalah senarai bos yang atasan...sub bos lebih dari tu lah....

Banyak orang banyak ragam, lain orang lain ragam.....

Lain tempat lain ragam...lain suasana...yang penting sahabat yang sentiasa menyokong dan membantu dalam suka dan duka..selain dari en. somi tercinta.....................

Itu lah nama nyer kehidupan..kalau statik jer kurang best la pulok...ade turun naik..menguji adrenalin sikit-skit (banyaaaakkkkkkkkkkkk).......................


LoVe...........................
 

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak