nuffnang

Friday 6 January 2012

Pengalaman..............

Pengalaman ni akan mematangkan seseorang....pengalaman juga penting dalam kerja.................

Aku amat tertarik ngan sorang lecturer aku ni...dia memang berpengalaman...setakat ni aku dah blajar tiga semester ngan dia...dari basic automated office sampai lah advance integrated office.........dia ni memang boleh dipuji dalam semua bab...cara mengajar..cara dia handle bebudak dalam kelas....pastu cara dia handle jadual nak test ke quiz ke common test ker...sume teratur....pendek kata kita sebagai student kalau ikut je flow kerja dia..insya Allah...akan ok dan lulus dengan cemerlang.....

Sebab ape aku cakap dia ni berpengalaman...tak pernah la pulak tanya dia dah brape tahun dia ngajar.....tapi yang kami semua tahu..dia masih single..dan umur pun dalam 30-an lagi...kalau nak dibandingkan dengan lecturer lain yang dah berape orang aku jumpe setakat ni..kita akan  nampak mana lecturer yang berpengalaman dan lecturer yang ngajar sambil lewa......last-last kita nak exam...kantoi..x tahu nak fokus tang ...nak tekan kat bahagian mane......tapi kalau ngan lecturer yang ni...sebelum final dah bagi carry marks siap-siap...tak payah mintak...pastu dia akan ajar benda yang mana agak penting..maklum ler..kalau ade 10 chapter..takkan words by words kita perlu tahu..memandangkan kami pun EPJJ ...masa nak study tak sama ngan budak-budak full time......tapi soklan final sama dan hari pekse pun sama.....

Pendek kata bersyukur kalau dapat lecturer yang berpengalaman dan bertimbang rasa.......aku doakan dia supaya dia cepat ditemukan jodoh yang sesuai ngan dia..sebab dia selalu buat lawak ngan kita orang...antara ayat dia....

"i tahu...you all bz...mana nak kendong perut dan layan anak..nak layan suami...aku ni jer tak kawen-kawen lagi....asyik tgk you all je yg bz"....ha kau amik......dia ni memang selamber..........kadang-kadang kalau dah abis kelas tu siap dia ajak g makan ramai-ramai......tak kisah pun ngan status dia sebagai lecturer

Semoga Miss Nor Azilah akan dimurahkan rezeki dan ditemukan jodoh....terima kasih banyak-banyak..jasa mu dikenang selalu.........

LoVe................................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak