nuffnang

Monday 9 January 2012

901

901...cantik nombor tu...tapi saya bukan nak citer bab politik...tapi tarikh hari ni yang 9.1.2012...kebetulan ngan perhimpunan 901 tu.....


Hari ni dan minggu ni saya memang cuti...ooo...lama kan...bukan ape dah akhir-akhir trimester ketiga ni..kepenatan yang melanda memang ler tak dapat dinafikan......kalau g kerja..sah-sah balik kerja memang tak larat nak bawak diri..apatah lagi nak study malam hari........kalau dulu saya boleh la nak stay up weekdays..sekarang tidak lagi..sebab tahap mengantuk saya memang tahap gaban...............

Disebabkan saya selalu menganttuk dan kepenatan yang melanda...saya telah awal-awal lagi plan tak nak amik cuti semenjak Raya Puasa tahun lepas....yelah..walau pun sekarang bos di sekeliling saya alhamdullilah yang memahami..tapi saya tak nak amik kesempatan...kalau asyik aku jer yang cuti...pastu muka aku lagi nak cuti lama-lama.....agak-agak orang tak menyampah ker...disebabkan itu lah..aku dah lama giler tak amik cuti rehat aku tu.....hanya cuti yang diberi oleh gomen..a.k.a.........PUBLIC HOLIDAY.....

Sebenarnya amik cuti time nak exam ni bagus untuk mengurangkan stress.......


LoVe............................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak