nuffnang

Tuesday 3 January 2012

First Day

Hari ni hantar Thaqif dan Akil ke taska baru....memandangkan aku tukar tadika..so taska pun automatik tukar sebab senang dok taska yang dekat ngan tadika..........kenapa tukar tadika?..sebab tahun ni Thaqif dan Akil dua-dua dah sekolah...and baru jumpa tadika yang lebih  ok dari tadika lama Thaqif..so ape salahnya tukar kan..kita sebagai pengguna berhak memilih yang terbaik.....tapi tak tahu lah setakat mana yang terbaik tu...sebab sekolah pun tak start lagi..esok Akil mula sekolah....Thaqif start lusa.....

Memandangkan aku memang amik cuti..sebab nak exam....so tak de masalah la nak hantar dia orang...tambah plak semester ni sume paper belah petang..tapi esok en. somi pun cuti...sebab first day sekolah....memang diberi cuti oleh majikan.....

Pagi tadi masa hantar dua orang tu...mula-mula macam excited...sampai je time aku nak balik...umaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggghhhh...Thaqif pulak start menangis...so apa lagi Akil pun ikut lah sama nangis.....cikgu tu cuba pujuk...aku pun pujuk gak...tapi lagi dipujuk ..lagi kuat nangis...so buat kering hati je lah...cikgu dia cakap...jap lagi ok lah ni kak...biasa lah budak-budak..mula-mula memang cam tu..dan aku pun rasa macam tu gak...aku pun terus balik..dan hanya toleh bila dah masuk kete......terpaksa lah.......kalau nak ikut sedey memang sedey.......................

Tadi sebelum pegi...ayah dia dah call..slow talk ngan dia orang...arini kena masuk taska...sebab ummi nak pekse..ok jer dia orang setuju...tup..tup dah sampai jadi macam tu plak.......

Tak pe lah..petang ni ummi amik awal....(awal ke...macam biasalah kot)........


LoVe..............................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak