nuffnang

Monday, 22 August 2011

Gulai Itik

Sekarang ni selalu beli lauk gulai itik...bag orang yang makan itik mesti tercari-cari kat sini..orang yang jenis tak makan itik tak heran lah kot.....

Asal nya beli sekali..pastu en. somi kata sedap..tiga hari pastu beli lagi...kami jenis buka pose tak makan nasi..so simpan dulu..panas kan time sahur....time bulan pose ni rasa bersyukur yang amat sebab ade microwave..senang..panas kan jer.....kali ketiga beli..si Thaqif pulak cakap sedap....makan sahur lalu betul dia makan lauk gulai itik...gulai itik yang ni memang sedap sedap isi itik dia lembut jer.....tak berurat macam kite masak sendiri..may be dia masak lama kot.....

So arini nak beli sekali lagi..memandangkan minggu depan dah nak balik kampung.....seronok tengok Thaqif lalu makan sahur...siap bertambah-tambah lagi....


LoVe..............

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak