nuffnang

Friday 22 July 2011

Out Station Part I

Nape tajuk nya outstation...aku kene out station ker...idok ler...keje kuli macam aku mane ler nak kene out station..melainkan kene jadi kuli a.k.a urus setia membantu kat kursus or seminar or bengkel jer...itu pon nak claim serba serbi susah....kenapa nak berkira sangat sampai nak claim...yelah..kalau ko keje gaji besar x pe lah...ini setakat gaji pon seciput...tinggal anak dan suami..tapi satu hapa pon susah nak claim...sapa nak pergi out station kalau macam tu...ingat masa bersama anak boleh dibeli ker?..tambah pulak kalau kene out station hari minggu.......................ok....lupakan tentang citer out station yang x best................

Ni pasal en. somi yang kene out station..kali ni destinasi nya adalah Jakarta Selatan...Indonesia......so..dalam seminggu ni aku kene jadi ibu sendirian ler...sedey nya rasa,........ntah ler...aku hanya ade suami jer kat dunia ni selain adik beradik...sebab ma ngan abah dah lama meninggal dunia...so bila berjauhan ngan en. somi...rasa sedey sangat.....dan perasaan sedey itu tak dapat dibendung bila hantar suami kat KLIA.....lantak ler orang nak cakap ape.....mesti ofis mate dia cakap...alahai manja nya bini ko...tinggal kejap pon nangis...memang ler..........saya tak tahan bila kene berjauhan ngan en. somi......................

Semalam en. somi bawak balik duit berjuta-juta...juta-juta rupiah jer...bukan ringgit....hehehhehehe...kalau duit kita tukar ke duit Indonesia........memang cepat kaya.....




Kalau la duit ni dalam Ringgit Malaysia...bulih ler bayar umah cash...bayar kete cash..pastu berenti keje dok umah jaga anak...hehehehhehe........tapi duit tu Rupiah ler..............kaya kat Indon jer lah.......

Kepada en. somi...saya akan merindui abang....sedey ni....i luv u ....jangan lupa cepat-cepat call sini bila dah sampai sana...nanti kita ym...........





LoVe..........................


No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak