nuffnang

Friday, 27 May 2011

Tangki Air JBA

apa kes ngan tangki air jba ni.....hehehehehehe..sebenarnya umah mak mertua aku ni betul-betul belakang tangki air JBA ni...so kalau ade orang nak datang umah dia...sume anak-anak dia bagi petua..ko tanya orang..tangki air Felda Chini 4...mula-mula dulu aku cam pelik gak..rupa-rupanya memang betul-betul terpacak kat situ..kalau dok kat laman umah memang nampak tangki air kaler biru tu...

Kalau kat felda ni time cuti sekolah..berebut-rebut tarikh kenduri..aku ni bukan asal nya felda..so kurang arif pasal benda ni..rupanya dia orang ade blok-blok tertentu yang dianggotai oleh beberapa buah umah..so kalau ade orang blok yang kenduri, sume ahli blok akan gotong royong tolong untuk kenduri..sebab tu lah dalam satu hari hanya satu rumah jer kenduri..dan sebab itu lah aku terpaksa amik cuti arini..sebab tarikh dah penuh..kalau nak gak wat kenduri..terpaksa buat hari kerja.....................


LoVe....................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak