nuffnang

Saturday, 21 May 2011

Kisah Kepala

Hari ni cuti dok umah jer...best sebenarnya dok umah ni..bagi aku lah......best sangat sampai x buat kerje uma...ye lah..best lepak ngan anak-anak ngan ayah nya.........................breakfast..pastu lepak2 depan umah.....kalau pagi macam ni dok depan umah amik angin best sangat......anak-anak pon dah jadi macam aku..suka dok umah...kalau g jalan umah orang lain..2 jam paling lama..mula lah ajak balik umah....ntah ape yg best sangat kat umah pon x tau lah.................

Macam tajuk n3 ni....aku ni sejak 2 menjak ni kalau maghrib ke lepas asar ke atas je..mula lah pening dan x larat...masak?..ok jer..cuma kalau malam x lalu nak makan nasi..ok lah kan kalau x lalu makan nasi malam..x lah mencanak naik badan nih ...dulu nak sangat x makan malam...ha dah x lalu makan malam ni ok lah.....cerita bab pening kepala ni yang aku jadi hairan bin ajaib......dia datang pening tu terus jadi berat...........

Kenapa pulak lah...nak kata kene 'buatan' ayah nya pon..x sampai masa lagi nak check kalau betul kene...alhamdullilah.....nanti up date balik....

LoVe.................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak