nuffnang

Wednesday, 18 May 2011

Cuti Wesak

Cuti Wesak tahun ni paling 'menggemukan'...hahahhahahaha...sebabnya balik kampung..keroje nye..makan..makan..tito..pastu makan lagi...hehehehhehehe....

Pelik gak nape lah adikberadik sume sibuk nak tonjolkan menu-menu baru yang dia orang blaja makan kat aku ngan hubby...sume sibuk nak 'gemukkan' aku...makan macam²......ayah nya siap cakap...mak aii..kita balik kampung kali ni makan jer kerje nye...memang pon.................

Makan ape yang macam-macam.....

  1. Makan pulut durian..(durian yang Siam punya tu..satu ulas dah muak...tapi makan berbiji-biji)
  2. Makan buah pauh (buah pelam kalau org KL...yang lemak manis tu..dr Siam gak)
  3. Makan Lok Ching (ni pon makanan Siam..ntah ler..may be sebab dah biasa makan ...benda ni memang sedap...bentuk macam hot dog..tapi isi dalam pulut...ni yang jenis pulut..dia banyak jenis filling dia)
  4. Makan salad Siam (Siam lagi...timun+tauge+tauhu goreng..letak sos thai...macam makan pecal lah lebih kurang)
  5. Makan ayam percik (versi Kelantan punye)
  6. Makan satay (versi Kelantan gak...)
  7. Sup kaki lembu + ikan rebus goreng...(terbaikkkkkkkkkk)

Ni lah setakat ni yang aku ingat....gambar x dapek nak nolong...sebab hp xde kamera...(punya lah pokai kan)....nanti kalau ade gambar update.....yang penting memang makan jer keje nya.

Terima kasih banyak-banyak kat adikberadik aku...walau pun ma dan abah dah xde...tapi korang layan kami macam ade ma ngan abah......


LoVe.........

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak