nuffnang

Thursday 14 April 2011

ilmu baru....


semalam ade buka sorang staff uitm.....lepas tgk dia punyer blog cam menarik gak ar...then ade satu entry pasal mcm mane nak water mark kan pic kita punye..then arini dah try....alhamdullilah...jadi jugak....



nampak x ade cop lips tu..ehehehehehehehe.....then ade tulisan anak2 ummi..tu ler ilmu yang saya blaja arini....then gam ni yang sangat menenangkan bila tgk (pada pendapat aku ler...)




nanti nak blaja letak cop mohor yang lebih menarik.....
seronok bila explore ilmu it ni....

******************XXXXX***********************
class seminar dah abis..............tinggal nak exam jer...rasa lega sangat² sebab kelas dah abis...last week punye lah tensi bangat....ngan presentation yang x menjadi nyer..pelik gak nape aku bleh blank bila dok depan nak present..dah dapat markah rendah.....rugi betulllllllllll...tapi last quiz aku dapat markah ok ler...insya Allah..nak study betul² untuk final ni..arap² sem ni dapat melonjak kan sikit lagi CGPA aku..............kalau boleh nak grad ngan 3.5 and above...aminnnnnnnnnnnnnnn.......satu lagi bab pekse ni...bila aku nak start study nih..kang minggu depan ade ipar nak meletup plak.....(kene potong sebenarnya..bukan meletup..sebab dia czer)...kang nanti mesti mak mertua aku ngan anak² dia akan datang berkampung kat umah aku..bukan nyer aku x suka...cuma ..x kan aku nak biar depa kat bawah...then aku gigih naik atas nak study...kang nanti orang cakap ape lak......susah kalau dah ade sejarah orang salah paham...so setiap kali nak buat ape-ape ...dok terpikir jer...kalau aku buat mcm ni....orang ckp ape...buat macam tu orang cakap ape......semoga Allah akan mempermudahkan segala urusan aku nak amik pekse nih....semoga daya ingatan aku semakin kuat untuk ingat sume law-law dalam office administration tu...ingat sume web site punyer terms....malam nih lah start tgk soklan past years punyer.................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak