nuffnang

Thursday, 24 March 2011

tetiba.............

one of my classmate..my best classmate called...bla..bla..bla...aku nak berenti lah akak..x larat ler..x dan nak baca buku....markah rendah..x dan nak baca....x larat ler nak terus kan...
adoiiiiiiiiiiiiii....sabar yer dik....memang macam tu kalau akhir sem ni..ngan assignments berlambak..common test lah..speech lah..test tertunggak lah..sabar je lah.....nak buat macam mane..kalau ikut kan hati aku yang malas ni pon..memang malas nak sambung....tapi ..aku ni pikir kan jauh sikit..masa depan..and then bila aku bukak facebook..tgk budak-budak sekolah aku..ade yg jadi lecturer...jadi dentist..mostly jadi cikgu...mak ai..aku ni..kuli jer..sejak itu aku ni bersemangat sikit nak blaja...bukan ape..kurang-kurang nyer..w'pon aku x de rezeki nak upgrade jawatan..kurang-kurang nyer upgrade level of education untuk diri
sendiri............................
kene habiskan ini dulu..........
 baru lah akan merasakan kenikmatan ini......................


Rasa macam x puas hati kalau xde ijajah macam orang lain...kalau nak ikut kan aku ni bukan lah x cerdik sangat...result spm..gempak gak beb....tapi tersilap langkah masa further study dulu...xde cita-cita kot aku ni masa dulu-dulu...erm...ape-ape pon...kene kuat semangat sikitt.....sabar...sabar...sikit jer lagi..seminar ade 1 jer lagi..x tambah yang lagi yang kelas ganti.......may be ade 2.3 lagi kelas ganti...sabar yer..sabar sikitttttttttttttttttttttt je lagi..cinonet jer..........


No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak