nuffnang

Tuesday, 29 January 2013

Keje dan Cuti

Minggu ni start keje pun dah Selasa...sebab semalam cuti Thaipusam..bagi warga Wilayah..cuti lagi Jumaat ni..sempena hari wilayah....sekejap jer dah nak abis bulan Januari 2013 ni......

Aku plak bulan Januari ni memang masuk keje seikit jer la..awal tahun dah cuti anak masuk sekolah dan pekse semester ni...pastu cuti Maulidurrasul n Thaipusam.......

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan februari...dan Muhammad Yusof Zaqwan pun dah nak cecah setahun......

Bila keje cuti dan cuti keje...sebenarnya ade pro dan kontranyer...kadang best jugak..datang keje dua tiga hari pastu cuti..pastu keje pastu cuti..kadang rasa malas nak datang keje pun ade................


Sempena tahun baru ni....nak mulakan benda yang tak pernah buat sebelum ni.......in sha Allah.....

kalau boleh satu hari nanti nak cuti terus....dan dok umah jaga anak-anak jer........


Semoga satu hari nanti akan tercapai................

Cita-cita saya sekarang : SURI RUMAH SEPENUH MASA




LuV......................................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak