nuffnang

Thursday, 5 April 2012

Dua Bulan

Hari ni Muhammad Yusuf Zaqwan genap enam puluh dua hari...semalam pegi klinik inject untuk dua bulan dan timbang...berapa dah berat bam bam ummi ni....


Beratnya semalam...6.22kg...hahahahhahahahaha.....

Doktor cakap..kalau inject baby yang chubby ni kurang sket sakit berbanding baby yang kurus...dan ternyata ape yang doktor cakap tu kena la sikit-sikit ngan Yusuf ni....

Kene inject muka sebek jer...tak nangis pun...wah...abang-abang dia cakap..terer la adik ni...x nangis pun kene cucuk.......


Dan hari ni meragam sikit walau pun tak demam...biasa la...terkejut kot sakit....




LoVe................

2 comments:

  1. besarnya kak....geram tgk gambar yusuf...rasa nak gigit pp dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun besar...dah boleh duduk dah...rasa macam baby 6 bulan jer..tapi x kasi makan lagi la...

      Delete

pendapat pembaca yang bijak