nuffnang

Friday, 30 March 2012

Kali Pertama

Hari ni first time baby Yusuf Zaqwan naik keta ngan ummi..............

Biasanya budak-budak dua orang tu pegi sekolah en. somi yang hantar..tapi memandangkan pagi ni hujan..dan en. somi g keje ngan motor jer...so..en. somi cakap..ape kata test power baby bawak naik keta...so ummi pun pegi lah hantar askar dua orang tu pegi sekolah arini....

Mula-mula bagi nen kenyang-kenyang..pastu bagi dia stabil dulu...baru bawak masuk dalam bucket...bucket ni aku beli masa Akil baby dulu.....alhamdullilah masih lagi boleh digunakan....pastu pegi lah hantar kat sekolah...alhamdullilah...time pegi ok dan balik pon ok...dia diam jer..may be sebab dah kenyang...duduk plak kat depan..dekat ngan aircond...so tak de masalah sangat.......

Balik sekolah pon sekali lagi aku bawak baby zaqwan.....sebabnya jiran aku dah cakap semalam arini dia nak balik kampung...so anak dia ponteng sekolah.....aku cakap ok jer...dah orang nak tolong pun kira bagus..sekali sekala dia ade hal biasa lah...lagi pun aku dah bawak keta....sekali lagi bawak baby zaqwzn...dah siap mandi sume...bagi nen bagi kenyang...dan sekali lagi dia dok diam..............alhamdulillah...............kalau adik Zaqwan dok diam macam ni dalam keta...ade can ummi nak bawak g jalan-jalan......hehhehehehehehe...............

Masa amik askar dua orang tu...mula-mula masuk kete...Akil cakap...."ummi , best la kalau balik sekolah macam ni...ummi datang amik ngan adik"...ermmm...ummi pun nak jadi mak supir korang...tapi apakan daya...ummi kene keje.....kalau x..memang ummi buat sume tu......

LoVe......................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak