nuffnang

Saturday, 1 October 2011

Cepatnya masa berlalu

Hari ni masuk Oktober suda......cepat betul masa berlalu...terutamanya kalau time yang hari cuti....

Bila jenguk facebook...ade antara kawan-kawan yang belum kawen lagi mula membilang hari untuk masuk tahun baru.....aku simpati kepda orang-orang yang masih tak kawin lagi diusia  sama ngan aku...mungkin jodoh dia orang belum sampai...kalau orang paham tak pe lah...kalau yang jenis tak paham...asyik dok tanya bila nak kawin jer...bukan nya dia orang tak nak kawin...setakat yang aku tahu..sume kawan-kawan aku tu jenis yang ade hati dan nafsu nak kawin...cuma belum jodoh.....syukur aku dah kawin............

Tu baru cakap bab kawin..bila dah kawin orang akan tanya pulak..bila nak ada anak....kalau kita dah tanya orang tu sekali dua..jangan lah tanya lebih-lebih orang yang lambat dapat anak ni..pengalaman aku sendiri..kakak aku yang kawin lima tahun baru ada anak...tapi dalam masa lima tahun tu..hanya Allah saje yang tahu dugaan....bagi aku kalau dah tanya 2.3 kali tu cukup ler tu....sekali lagi..alhamdullilah aku dah ade anak.........................

Masa cepat berlalu ni antara tanda-tanda yang kiamat makin hampir.........

Alhamdullilah masih diberi nafas dan ruang di bumi Allah ini.........




LoVe.....................




No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak