nuffnang

Monday, 12 September 2011

Raya 2011

Rasa nya warga Putrajaya dan KL ni masih dalam mood raya..aku jer mood raya sehari..time hari raya aritu jer..pastu dah ilang dah...macam mane nak ade mood kalau dah tak rasa macam raya.......


Tak kisah lah ade mood ke tak de mood..yang penting cuba sedaya upaya beribadat sebaik mungkin....
Azam masa raya aritu nak pose enam tahun ni..semoga azam tu akan tercapai...esok nak kene start dah rasa nya..kang abis pulak Syawal nih.......


Baju raya tahun ni tema caca marba...sebab aku tak tempah baju..baju raya tahun lepas dah sendat...so terpaksa lah yang lain pun merasai apa yang aku rasa..so kami recycle jer baju raya tahun lepas....cuma baju t-shirt anak-anak dan en. somi sume baru lah...baju melayu en. somi dan anak-anak jer lah recysle yang tahun lepas....baju aku lak..nasib baik ade jumpe yang muat..tapi agak sendat lah....tu yang letak Akil kat depan...hehehehehehe.......tapi 'kebesaran' badan tak dapat dinafikan.......


Separuh dari family en. somi

Raya 2011


LoVe..............


No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak