nuffnang

Sunday, 11 September 2011

Ape cerita di sana

Erm...sedey nya......kene berjauhan dengan en. somi lagi...kali ni agak sedey sebab sejak 24 kam yang lalu aku tidak menrima apa-apa kabar berita dari en. somi...ntah macam mane la dia kat sana........

Kali ni en. somi terpaksa bekerja ke Spain pulak......rasa nya jauh kot...sebab penerbangan pon mengambil masa 12 ke 13 jam....tambang nye pon agak menggerunkan kalau teringin nak bercuti ke sana.....saya tengok tiket kapal terbang tu harganya lebih kurang RM10k++..mak ai..kalau saya mampu beli tiket tu..may be masa tu saya dah settle separuh hutang rumah yang kami duduk sekarang...hehehhehehe.......

Buat masa sekarang masalah tak de lah....cuma nya si Thaqif tu...malam tadi menangis sebab rindukan ayah...tak bleh tido..pelik jugak..kalau sebelum ni si Akil yang kemaruk rindukan ayah...sekarang terbalik pulak..so aku amik baju en. somi yang masih x dibasuh aku bagi kat dia suruh dia peluk..nasib baik menjadi..so hari ni aku amik keputusan tak nak basuh baju en. somi yang  dipakai sebelum terbang ke sana untuk kes kecemasan kalau lah budak ni jadi lagi macam tu atau pun kalau ummi dia yang rindu kata en. somi....hehehehehhehe...

Raya tahun ni tak banyak lah aku berjalan ke rumah orang dan tak de la umah terbuka...sebab en. somi tak de....nak berjalan kat umah dekat-dekat boleh la..kalau tempat jauh sikit...malas nak layan askar dua orang tu.........

Harap-harap en. somi ok kat sana dan balik cepat...

LoVe............................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak