nuffnang

Saturday, 11 June 2011

Piala FA



Malam ni ade perlawanan bola sepak antara Kelantan Vs Terengganu...wahhhhhhhhhhhh...kelate masuk stadium lagi...kali ni lawan negeri jiran jer..aku..ofkos lah sokong kelate...mesti Thaqif suka..walau pun dia tak tahu apa sangat pasal bola..tapi dia akan sokong merah..kalau dia tengok bola...merah tu Kelantan lah.......

The Red Warriors


kelantan negeri tercinta



Menang kalah adat permainan...arap-arap tak de yang gaduh-gaduh...wat malu jer kalau gaduh..kalau diperhatikan..sekarang dah kurang liputan pasal penyokong Kelantan yang bergaduh..arap-arap malam ni tak gaduh besar...............

antara pemain kelate


Terengganu pulak may be 1st time kot lawan Kelantan dalam final...tak tahu lah kalau piala lain...maklum lah..kat Malaysia ni banyak piala...sumbangsih la..raja-raja lah...tapi yang paling meriah..Piala Malaysia la...

semoga gomo atas padang je..jgn bergomo set penyokong suda...


Apa-apa pun malam ni pakat tengok...tengok dalam fb..keadaan jalan hala ke KL sesak dari semalam...penyokong berkonvoi dari Kelantan dari petang semalam...wah mesti meriah..siap ngan bendera sume..yang kaya pak cik tol ngan orang meniaga makanan la kot.......

Piala ni kot yang direbut malam ni


Apa apa pun ...gud luck The Red Warriors.....


LoVe..............................


Update : The Red Warriors kalah ..Teganu 2 Kelantan 1...

Apapon tetap sokong..semoga berjaya di masa akna datang....

The Red Warroirs still the best!!! 

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak