nuffnang

Wednesday, 25 May 2011

Hari Rabu

Tetiba wat tajuk pasal hari pulak....sebenarnya semalam nak menulis..tapi sebab x sempat...dah lupa ape nak tulis..selalu time mandi ke time dok dalam bilik air aku ade lah idea nak menulis...citer bab idea dalam bilik air ni teringat kat dorm-mate..betul ke ni..budak dorm aku masa kat Uitm dulu..orang nya lawa..ingat lagi nama dia..Hazwani Hose Rizal..selalu kalau orang ajak g mane-mane dia mesti xde keputusan...pastu dia cakap..jap ek..aku g mandi jap..biasa time mandi ade idea...hahahhahahhahahaha....masa tu aku rasa cam kelakar..tapi betul lah..skang pon aku kadang-kadang macam tu..

Ade apa kaitan ngan ari rabu plak....xde apa..cuma kalau Thaqif sekolah..hari rabu pakai baju sukan...walau pun bukan main sukan apa sangat....tapi sume budak sekolah pakai baju sukan pada hari rabu........

Kena sabar untuk menunggu sesuatu yang akan membuat kan kita gembira dan bahagia.....harap-harap dapat berita gembira itu..........tunggu esok cam ne...kalau tak jugak...insya Allah..................

LoVe.............................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak