nuffnang

Monday, 2 May 2011

Beralah tidak bererti kalah...

Sebenarnya..rentetan dari apa yang telah berlaku di ofis dan ape yang telah ditindakbalaskan oleh my ex-penyelia.....aku  malas nak ulas lebih...setelah aku baca apa yang dia komen balik pasal kami dan pasal aku...x abis-abis nak cite pasal salah yang aku buat tu kat blog dia..lantak lah..ko kalau nak tau..aku ade rahsia lagi besar pasal bos ko buat salah...dan hampir dikenakan tindakan tatatertib..aku yang kene panggil ngan bos besar sebagai saksi..tapi aku malas nak bukak aib dan kesalahan orang...dan kepada Puan ******...aku x halalkan apa yang telah ko buat kat aku...setiap orang yang baca blog ko..nak kutuk aku....dan ketawakan kesalahan aku..aku x halalkan dunia akhirat...aku x akan maaf kan ko sampai bila-bila.....mintak maaf lah..sebab ko dah memalukan aku sampai sume kawan-kawan ko pon tahu...dan kepada ******...pon sama....ko bagi tahu mulut tempayan ni pasal kesalahan aku...then telah disebarkan seantero blog...aku x akan maafkan kamu semua..................................................................................................

xxxxxxxxx****************************xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Abis kat situ lah bagi aku...malas nak ikut perangai budak-budak sekolah....memang ko cerdik...tapi perangai macam budak sekolah...mulut tempayan................




Arini suami aku buat rumah ngan adik aku...buat rumah ape sangat...plaster kan tempat letak kasut tu..dia kata nak ubah org buat kabinet...nak buat kabinet untuk letak barang-barang kete dia lah...x kisah lah..janji umah nampak kemas......................................

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak