nuffnang

Thursday 5 May 2011

DRMM

Ape itu DRMM...Dewan Raja Muda MUsa...arini exam kat situ lah..sampai lambat sikit pagi td..exam start kul 9..sampai dlm 8.30..sebab g beli Mc D 4 b.fast...bukan xnak makan benda lain..tapi sebab ngantuk..dan memang terbukti coffee mc D mampu mengurangkan mengantuk dlm exam..........mengantuk?..ade ke org mengantuk dlm exam?...ade..saya lah...saya kalau saya x leh jawab exam..saya akan mengantuk.....arini saya dapat tempat duduk yang saya suka kat dalam dewan....saya suka duduk tempat belakang sekali...kenape?...sebab saya suke tgk orang time saya menjawab....hehehhehehehe....kalau saya dok depan sekali..saya akan ngantuk tgk muka pengawas peperiksaan...kalau dok kat tgh pulak..saya rasa x selesa nak bangun nak g toilet dan nak jawab exam...rasa mcm ade org tengok....perahsantan kan!!!!!!xde lah..bukan nak perasan sgt.......cuma rasa x selesa.....

************<<<<<>>>>>>>>>>>>>*********************************

Arini peperiksaan campur ngan budak-budak Mass Comm...Business...ngan ape ntah..tapi campur ngan budak-budak PLK...(pengajian luar Kampus...)..saya ni e-pjj...so seronok tgk ragam students ni sume....bila pengawas suruh budak-budak BM masuk...wah...terpegun tgk....pakai baju macam nak g meeting kontrak juta-juta....bagus betul dia orang ni....dah lah seragam sume..itam putih....Mass Com...cantik-cantik...pakai baju lawa...make up cantik..muka ala-ala artis....my classmate?..biasa-biasa aje...mostly pakai baju kurung..ade lah sorang dua yang pakai suar..tu pon pakai long sleeve.........cuma terkilan sebab etika berpakaian tidak tititkberatkan...ade yang berpakaian menjolok mata..menampakkan spender...ade yang nampak pusat bandar haiwan...(akil suka cakap...pusat bandar haiwan)...ade yang pakai jarang sangat sampai nampak bra...tapi sume mengikut arahan menjawab soklan...xde yang kene tangkap...ape pon....itu lah indah nyer jadi student....................................

Thanx...

Luv...

Hawa

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak