nuffnang

Tuesday, 19 April 2011

Baby Cot

Arini kakak ipar aku dah warded...tunggu masa nak czer...esok dia akan diczer...anak ketiga..3.3 kene operate..kesian...rezeki dia macam tu...balik umah petang td citer kat budak-budak tu...
Ummi : alang akan dapat baby baru..
akil    :  baby arissa ke?(arissa nak ke-2 alang)..
ummi : x lah..baby lain lah..adik kepada arissa....
thaqif::  erm..ummi bila nak kuar baby?      (mula dah abang dia tanya...nak kene cari ayat best sikit nih)
ummi: ..mcm mane kite nak ade baby..abnag ngan akil selalu bising main kete ngan jet..nnt baby nak tido mcm mane...
akil :  (jawab..confident gile....amik katalog k4...katalog ni k4 selalu hantar kat mailbox...)                                  ni baby cot..(tunjuk baby cot dlm katalog).....ummi beli lah baby cot kalau ade baby..macam kat taska tulih tido dlm baby cot

Ayah dia balik jer..terus suruh beli baby cot...ayah beli lah baby cot...nnt baby bulih baby tido dlm baby cot....
Ummi : bukan senang nak oi..nak tambah anak...ni tgh usaha lah ni..kalau ade rezeki tahun depan kita dapat ahli keluarga baru k.......ummi doa kan kite dapat baby gurl pulak....

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak