nuffnang

Monday 21 March 2011

Antara Blog dan diari


Dulu-dulu masa sekolah suke tulis diary…ntah ler..may be sebab suka meluahkan perasaan dlm diary kot…suka tulis..suka kat sape..suka makan ape…budget..x pernah terfikir nak tulis blog mcm tulis diary…sebab ape?..sebab malu kalau ade orang baca..kalau diary kan orang xleh baca kalau kita x kasi……hehehhehhehe..tapi lepas dah menulis nih rasa seronok pulak tulis..kalau dulu-dulu..abis je tahun tu..bakar je diary tu..bukan ape..kang adik-adik aku yg laki tu baca kang….depa perli lak aku..aku suka berangan kan…suka kat org tu…suka tgk org ni..macam-macam lah yang aku suke dan x suke..ye lah diary aku kan..suka ati aku ler…so sekarang ni blog aku..bagus gak..kurang-kurang kite ade tempat nak meluahkan 'perasaan' yang perasan or ….suke-suke…





Ni anak saya..hehehhehe..akil haziq nama nyer..dulu demok…skang dah puruss…..ayah dia suka panggil dia demokkkk..supaya dia akan demok balik..hahahhahahaha..ntah ape-ape lah idea ayah..alasan dia..panggilan kan doa..ye lah ayah akil..ape-ape je lah…janji ayah seronok…..

ari pertama nak masuk sekolah tadika....




Ni pulak..abang kepada akil..hehehhehehehe..thaqif aiman…dia pantang kalau minum kopi..bukan ape..sebab kalau dok dekat ngan ummi dia ..dia akan Tanya..nape kulit dia x sama mcm ummi..pastu ummi cakap sebab abang thaqif macam ayah..so tiap kali ayah dia minum kopi..(kopi kedah pekat ma)..dia akan cuba sedaya upaya tak kan minum kopi..sebab takut jadi itam (gelap) macam ayah…okey ape kalau lelaki gelap..ummi suke….hehhehehehehe..putih sangat kang Nampak pondan lak..panas sikit dah merah-merah….ni dia tgh wat muka x cute…..

Itam ke putih ke..ummi sayang sume anak-anak ummi…semoga anak-anak ummi akan jadi insan yang soleh dan dapat berbakti kepada agama……yang penting ummi saying semua….

No comments:

Post a Comment

pendapat pembaca yang bijak